17.11.14

Kuulumisia

Viikonloppuna skypettelin perheen, Gussen ja Danun kaa, ja kaikille kerroin et tosi hyvää kuuluu. Ja siis nii kuuluuki. Tääl on suht lämpimät ilmat viel (vaiks ensilumi tuliki perjantaina!) ja lapset on edelleen oikeita kullanmurua!

Vapaa-ajalla käyn ahkerasti salilla ja uimassa ja paluumatkallekin oon kehittäny jo paheen. Jotkut menee salin jälkeen hakee kahvin Starbucksista, mut tämä tyttö etsii vaateeliikkeen ja sieltä urheiluvaatteet ja palaan kotiin onnellisena jonkun uuden urkkatsydeemin kanssa. No onhan tä nyt parempi pahe ku joku Dunkin Donuts-herkku, vaikkei kukkarolle ystävällinen ookkaa, mut naurettavan täst hommast tekee se seikka et kaikki urheilutavara mitä oon tähä mennes ostanu täältä, on pinkkiä. Jep. Lopun ajan kyhnötän sängyssä ja katon Vampyyrinpäiväkirjaa.

Mut siis koska oon ollu vähä yksinäinen, nii lauantaina oliki oikeen ihana päivä! Mun host-äiti oli tutustunu naiseen jolla on saman ikäset kaksoset ja myös au pair ja lauantaiks oli siis sovittu play date näiden kanssa! Tän perheen au pair, Emelie, on Ruotsista ja me ollaa samassa LCC-ryhmässä! On ihanaa mennä ekaan tapaamiseen (tän viikon torstaina!) ku on ees yks tuttu kasvo! Play daten jälkeen suuntasin salille ja kun sieltä pääsin, nii mun puhelimessa odotti ylläri! Rebecca, ruotsalainen au pair samasta LCC-ryhmästä jonka kaa oon muutaman kerran sähköpostiviestejä lähetelly, pyysi mua ulos syömään! Siis mä rakastan näitä lapsia, mut kun paras kaveri on alle neljän ja tyttökaverit ei ihan osaa vielä keskustella, nii kyl sitä oman ikästä seuraa on jo kaivattukin! Rebecca on älyttömän mukava ja meillä tais mennä kolme tuntii ku ruoan jälkeen vielä jäätiin istumaan ja höpöttämään. Kun sanoin et ihanaa kiitos kun pyysit mua ulos, tätä on kaivattu, nii Rebecca vastas et voi ei jos hän olis tienny et tuun näin iloseks nii hän olis pyytäny mut syömää ja viime viikol! Mahtava tyttö! Nyt voin siis hyvillä mielin mennä mun ekaan LCC-tapaamiseen, eikä tarvii jännittää nii julmetusti! 

Mitään muuta ihmeellistä tänne ei oikeen kuulu, tänään löysin tankopaikan tästä läheltä ja nyt pitää vaan selvittää et josko siel olis tankotunteja mulle sopivaan aikaan! Nii ja tänää on myös eka kerta ku teen ruokaa tälle perheelle. Teen makaroonilaatikkoa...Miltä mahtaa maistua amerikkalaisin aineksin?
IMG_8261 IMG_0219 IMG_0221 IMG_0230

- Sanni

2 kommenttia:

  1. Ihan pakko kysyä mistä ostit noi sun urheiluvaatteet?? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oldnavysta! Shortsit on Niken ja Olympic Sportista :)

      Poista