26.11.14

Catching up

"Cathing up", ihan ku mun elämäs olis vajaa viikon aikana tapahtunu niin paljon haha Nooo on sentää jotain tapahtunu! Viikonloppuna vietettiin tyttöjen ensimmäistä syntymäpäivää! Totesin host äidille et saan elää jännittävän vuoden ku alotan vauvojen kanssa, mut sit ku on aika lähtee, he onki jo vajaa kaks vuotiaita pikku tyttöjä jotka on oppinu kävelee ja puhumaan etc. No mut ei mennä asioiden edelle. Tytöt sai lahjaks sellasen teltta-tunneli-tsydeemin ja he on aivan innoissaan! Myös me kaikki aikuset ollaan tungettu ittemme tähän lapsille tarkotettuun tunneliin... Voi sitä naurun määrää ku tytöt pääsee sinne leikkimään! Sai he muitaki lahjoja, mut tä oli varmasti paras.

Olin lauantaina mun uusien ystävien (jeij!) kanssa Wrenthamin Outleteissa, ja siellä meni mukavasti koko päivä. 170 liikettä, hyviä allennuksia ja mahtava seura! Rahaa meni, mut kuten Katrinen kanssa totesin, mä oikeesti säästin rahaa shoppailemalla. Ihan siis oikeesti. Hyvänä esimerkkinä ostin kahdet nahka bootsit, jotka olis yhteensä ollu $270, mutta kiitos "buy 1, second pair free" sekä -60%, maksoin näistä yhteensä $84!! Elikkä as said, säästin rahaa ja kasvatin omaisuuttani. Tällä periaatteella ku mentiin, nii jokanen voi mielessään kuvitella millaisen tavaramäärän kanssa palasin kotiin. Syötiin Friendly's nimisessä paikassa, ja se oli tosi tosi amerikkalainen! Siis isot-kokiset-punaset-nahka-loosit-ja-hyvää-jäätelöö-amerikkalainen. Mahtava paikka, hauskat ja hyvät tarjoilijat, et sinne vaan kaikki syömään jos Wrenthamin Outleteissa vierailette!

Viikonloppu oli siis sosiaalisointia, mikä on ihanaa vaihteluu arkeen. Tänään perus salipäivä sai jännitystä osakseen. Lähetään siitä et tunnen mun salilta kaks ihmistä: personal trainer joka teki mulle mun treeniohjelman ja näytti paikat ja tytön, joka on uimavalvoja altaalla. Tänään sit tä pt sai jonkin näkösen kohtauksen ja kaatu maahan täristen. Seuraavat 10 minuuttii oli mulle ku jostai leffasta. En pystyny jatkamaan mun treeniä, ku jähmettyneenä seurasin ku porukka huutaa "call 911!" ja itku ei ollu kaukana ku yks salillakävijistä alko antaa suusta suuhun puhalluksia. En yleensä mee paniikkiin, mut jotenki tä tilanne sai mut vaa jähmettyy ja viel kotiin ajaessaki oli pieni pala kurkussa. Pt:lle kuiteski palas väri kasvoille ja silmät kuulemma oli auki ambulanssiin kärrätessä, et toivottavasti kaikki on ok. 

Että sellasta. Täällä sataa vettä ja huomenna on Kiitospäivä aka syödäänhyvääruokaakokopäivä! Siitä sitten postausta kunhan kalkkunat ja piirakat on sulanu sen verran et kone pysyy taas masun päällä. 


v v1 v2 v3 v4 v5 v7 v6 jk


- Sanni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti