29.3.15

The Cape

Taas on ollu pientä taukoa postailusta kun ei oikeen oo mitää tapahtunukaa enkä viitti kirjotella mitää iha liibalaabaa tylsillä selfieillä. Jos mun everyday-elämä kiinnostaa nii sitä voi seurata Instagramista: sannivera, sitä mä päivittelen melkeen päivittäin!

Eilen oltiin Katjan ja Lukasin kaa shoppailemassa, hemmottelin itteeni VS alusvaatteilla ja Cheese Cake Factorylla. Justin pääsi töistä kympiltä illalla, ja tuli hakee mut sit puolen yön aikaa ja suunnatii nenut kohti Cape Codia, jossa Justinin vanhemmilla on kakkos talo. Olin edellisenä yönä nukkunu vajaat viis tuntia, aamu kuudesta viis tuntii tyttöjen kaa, shoppailua siihe päälle, nii olin hiukka vaa väsynyttä tyttöä ku perille päästiin! Siis nukahdin jo ennen ku pää iski tyynyy tai ehdin kunnol oman murun kainaloon ees käpertyy. Sit nukuinki yllättäen yhdeksää tänä aamuna, ja tä on mul siis nykyään myöhänen, koska mun rytmi on viikonloppusinki aamu seiskassa, 7:30 iha max.

Aamupalan jälkee kääriydyttii, mites Justin nyt kuvailikaa "perus juntti New England-tyyliin" ja lähettiin hänen vanhempien kaa rannalle. Aivan upeeta oli. Ihan pirun kylmä, mut niin kaunista et en malta odottaa kesää!! Näilt rannoilt voi löytää sea glassia, eli lasia hajonneista pulloista, astioista, posliineista yms, jotka on syystä tai toisesta mereen joutunu, ja meri sit on hiennonnu ne tosi kauniiks. No yhtää en tietty löytäny, mut kiville ja simpukoille käy samal taval, nii onneks pari sellasta nättiä sit löysin. Nähtii myös iha huikeita aaltoja, siis en oo ikinä nähny nii isoja, ja se pauhu niistä oli nii korvia huumaava! Tän reissun ja tukevan lounaan jälkee maistuki uni sit taas mukavasti sellaset kolme tuntia! Päikkäreiden jälkeen kamat kasaan ja lähettiin kaikki yhdessä ulos syömään. Kunnon eat-sleep-eat-repeat-päivä siis meillä.

Tykkään Justinin vanhemmista tosi paljon, ja oon koko perheen kaa lähössä toukokuun lopulla (7vk päästä iik!) Floridan Disney Worldiin! Oon nii innoissani, en oo koskaa ollu siellä, ja nyt pääsen viikoks! Tietty tykkään tästä perheestä iha älyttömästi vaikkei mua Disney-reissulle mukaan otettaiskaa, lol.

Meillä oli siis älyttömän mukava viikonloppu, en tie miten on mahollista, mut kauhee väsy on taas joten painun tästä pehkuihin. Ihanaa uutta viikkoa kaikille!!

- Sanni

IMG_2084 IMG_2085 IMG_2076 IMG_2080 IMG_2081 IMG_2082 IMG_2044 IMG_2075

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti