22.1.15

Kuulumisia 2

Anteeks pieni postaustauko, oon ollu tosi laiska avaamaan tätä konetta. Tai ei nyt valehdella, hyvinhä tä aukee ku oon Netflixiä kattonu kaikki vapaa-ajat, mut blogitekstin kirjottamine on ollu ylitsepääsemätöntä jostai syystä. 

Mitään ihmeellistä tääl ei oo pääsy tapahtuu. H on ollu tosi kipee koko viikon ja eile mul meinas tulla itku ko raukka oli iha valkone ja niin surkee ja heiveröine, ei ees jätski maistunu pikkusel. Tytöt on sit taas superilosia ja oon alkanu puhuu niille vähän suomea. Tuntuu tosi hassulta puhua sitä, ja viel hassumalta tuntuu et oman kielen puhumine on hassuu. Mut tytöist se on hauskaa ja he osaa sanoo jo tosi hienosti "äiti"! Ne kasvaa nii nopeesti et huhhuh, oon ollu tääl vast vajaa 3kk ja silti tuntuu et ne on kasvanu iha sairaasti siit ku tänne tulin. Ja selkeesti heki tunnistaa mut jo kunnol, et en oo enää vaa random uus naama, vaa he alkaa aina nauraa ja tulee mun luo kilpaa ku astun huoneesee ja seki on aika ihmeelline fiilis.

H:n kanssa me ollaa alettu kans vihdoin löytää se yhteinen sävel ja se tuntuu tosi hyvältä. Ykski aamu se vaa yht äkkii juoksi kädet levällää ja hyppäs mun sylii ja anto ison halin ja suukon ja oivoi se oli nii ihanaa. Neljä vuotiaan luottamust ku ei iha yhtä helposti saa ku vuoden ikäsen. Ja osaahan hän olla hankala, mut nyt ku on oppinu tuntemaa tän muksun, nii ei tukka lähe päästä enää jokasen raivarin kohdalla. Vaan joka toisen. Eivaa vitsi vitsi, hyvin me tullaa juttuun ja hän on ihana! 

Ite olin eilen ekaa kertaa kolmeen kuukauteen tankotunnilla! Ihan mahtava fiilis pitkän tauon jälkee, vaikken kyl mitää muistanukkaa ja koko tunti meni siihe ku totuttelin ja hain otteita. Nyt on koko kroppa niin vaa kipee ku olin eilen aamul sallillaki, piti mennä tänää uimaa mut en todellakaa mee. Mun iho oli nii hyvin tottunu tankoo et tosi harvoin se sattu, mut nyt on niiiiiiiin kipee toi iho reisistä ja polvitaipeista et tekis vaa mieli maata sängyssä alasti. Eiku jossai Nivea-lotion altaassa ahh sellanen tekis nyt. 

Viikonloppuna meil on tyttöjen kaa valokuvas sessio suunniteltuna, toivottavasti on hyvä ilma nii se kans toteutuu, saadaa tähänki blogii vähä kivempia kuvia ku noi mun harvat puhelinkuvat! Mut siitä sit lisää ihan omassa postauksessa.

Nyt palaan Netflixin ihmeelliseen maailmaan, oon iha kokoussa siihe Nikita-sarjaan!

sdfghj IMG_0015

Suukkoja,

- Sanni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti