23.9.14

30 faktaa minusta

1. Oon turkulaine
2. ja kirjotin ylioppilaaks keväällä 2014
3. Turun klassillisesta lukiosta.
4. Mulla on synttärit kesäkuun eka päivä,
5. joten vietin 19-vuotis synttäreitä heti lakkiaisten seuraavana päivänä.



6. Harrastan tankotanssia
7. ja se on mulle hyvin rakas laji!
8. Vapaa-aikana käyn treeneissä
9. ja vedän paria tankotuntia Dance Studio Funkylla.
10. Alotin lenkkeilyn,
11. mut en tykkää siitä ja unohdan välillä mennä lenkille.



12. Tykkään myös hirveesti olla mun kavereiden kanssa!
13. Ja välillä ihan vaan yksinään.
14. Rakastan lukea kirjoja!
15. Kesällä luin 11 kirjaa.
16. Oon myös vakavasti koukussa Netflixiin. 



17. Mutta kaikken eniten rakastan viettää aikaa mun poikaystävän kanssa!
18. Se on huippu tyyppi.
19. Tykkään uida. 
20. En ole töissä enkä koulussa tällä hetkellä,


21. mutta mulla on opiskelupaikka Turun Diakonia-AMK:ssa.
22. Aloitan siellä viittomakielen tulkin opinnot au pair- vuoden jälkeen.
23. Tykkään lapsista ihan hirveesti,
24. ja siks au pair-vuosi on huikee juttu!
25. Vaiks mul tuleeki iha hirvee ikävä perhettä ja mun ystäviä.
26. Mulla oli joskus blogi "My Life As I See It",
27. mutta en jaksanut kirjoittaa,
28. ja ihmiset alko saamaan musta ihan vääränlaista kuvaa,
29. mikä oli mun oma vika. 
30. Tällä kertaa oon viisaampi!

Jees! Aattelin et pari faktaa lista-muodossa on kiva ja näppärä alku tälle blogille, toivottavasti jollekin kolahti!

Tiedän, et jos ei-turkulaisena luet mun blogia, tä murre sattuu pahasti silmiin ja korviin ja koko kehoon. Oon pahoillani siitä. Yritän parhaani mukaan noudattaa muita säännötöjä pilkuista ja yhdyssanoista yms. Harkitsin kirjakielellä kirjottamista, mut totesin et siit tulee niin vaa teennäine olo ittelleen, et ainaki nyt aluks pitäydyn tässä mun puhekielessä. Katotaa sit myöhemmi jos tä kieli täst vaiks iha väkisi sit muuttuis!

Tä blogi tulee siis kertomaan seuraavan vuoden mun elämästä Jenkkilässä au pairina. Syy miks aloin uudestaan kirjottaa blogia, oli se et haluan mun perheen, sukulaisten ja ystävien voivan seurata mun elämää täältä tälleen kätevästi, ilman että täytyy sovitella Skype-treffejä 7 tunnin aikaerolla. Tarjoan tässä samalla tilaisuutta muille au pairiksi-haluaville tilaisuutta päästä seuraaman mun vuotta, niin tietää sitten mitä edessä suunnilleen on, jos au pairiksi päättä lähteä!

Toivottavasti jo huomenna pääsen postailee uudestaa iha kunnon asiaa!

- Sanni

2 kommenttia:

  1. Ihan loistava toi banneri! :D Jään seurailee for sure ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Tappelin sen kanssa koko päivän, onneks siskolta sai apua! :D ihanaa oot mun eka lukija!

    VastaaPoista